Content Marketing

Budowanie wizerunku firmy w sieci, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami to główne cele działań content marketingowych. To inaczej sztuka przekazywania informacji, która pracuje na korzyść całej Twojej marki. Content Marketing to tworzenie wartościowych dla odbiorców treści z odpowiednim wykorzystaniem zarobów multimedialnych i dystrybuowanie ich na serwisach zewnętrznych. Dzięki temu zyskujesz wartościowe linki, świadomych klientów oraz zwiększasz ruch na stronie. Rośnie również liczba powracających użytkowników na stronę. Sprawdź nasze strategie contentowe, a przekonasz się, że działania Semline są niezwykle efektywne i przynoszą oczekiwany rezultat.

Content Marketing – słowa mają ogromną moc

Dobrze sprecyzowana treść dostarczająca szereg ciekawych i użytecznych informacji przyciągnie ruch na stronę. Odpowiednia konstrukcja komunikatów reklamowych oraz sprzedażowych wzbudzi zainteresowanie najbardziej zaangażowanych użytkowników co z pewnością pozytywnie wpłynie na konwersje. Dobrze dobrane treści są nieodłącznym elementem we wzmacnianiu efektów podejmowanych działań SEO. Tylko właściwa treść może sprawić, że Twoja strona przykuje uwagę każdego, kto na nią kliknie. Wartościowa treść, która odpowie na pytania internauty zagwarantuje interakcję z Twoją marką. Oddając nam swoją stronę zyskujesz odpowiedni content, a co za tym idzie, większą ilość powracających użytkowników Nasz zespół dokładnie przeanalizuje oczekiwania Twojej grupy docelowej, za pośrednictwem przeprowadzonej analizy konkurencji po czym dopasuje odpowiednią dla niej strategię i harmonogram działań. Treści jakie tworzymy są wartościowe skupiające się na dostarczaniu grupie docelowej jak najbardziej jakościowych informacji. 

Dobrze dobrana strategia content marketingowa określa kanały dystrybucji oraz częstotliwość publikacji. Podstawą jest indywidualne podejście do projektu i trzymanie się przyjętych założeń. Oferujemy prowadzenie kanałów dystrybucyjnych w postaci:

  • Blogów zewnętrznych,
  • Blogów wewnętrznych,
  • Portali społecznościowych (Facebook, Instagram, Linkedin, Pinterest, Google+, Twitter, Youtube),
  • Serwisów informacyjnych,
  • Popularnych forów internetowych,
  • Infografik.

Strategia Semline składa się z następujących działań:

  • Przeprowadzenia analizy konkurencji,
  • Audytu stanu obecnego serwisu, 
  • Wyznaczenia grupy docelowej,
  • Wyznaczenia formy publikowanych treści,
  • Ustalenia częstotliwości publikacji, 
  • Wyznaczenia kanałów docelowych,
  • Raportowania przeprowadzonych działań.

Narzędzia, z których korzystamy w procesie podejmowanych działań content marketingowych to m.in.: Buzzsumo, Answer The Public, SimilarWeb, Majestic oraz Google Analytics.

DLACZEGO MY ?

EFEKTYWNOŚĆ

Odpowiednio dobrana strategia sprawia, że działania są skuteczne i rentowne. Nasza doświadczona kadra nie tylko dobierze Ci najbardziej optymalną strategię, ale też kompleksowo ją zrealizuje.

CERTYFIKOWANI SPECJALIŚCI

W odróżnieniu od konkurencji atutem naszej marki są specjaliści posiadający wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu dużych i znanych projektów. Dzięki temu masz pewność, że to nie stażyści będą w praktyce prowadzić Twój projekt.

INDYWIDUALNE PODEJŚCIE

Każda strona jest inna i wymaga indywidualnego podejścia i doboru działań, dlatego niezależnie od branży każdy projekt jest dla nas wyjątkowym wyzwaniem.

KOMPLEKSOWOŚĆ OBSŁUGI

Jesteśmy w stałym kontakcie z klientami. Organizujemy cykliczne spotkania podczas których szczegółowo omawiane są zaplanowane i zrealizowane strategie SEO/PPC. Raz w miesiącu wysyłamy raporty podsumowujące działania, a co kwartał tworzymy dokumentację podsumowującą osiągnięte rezultaty.

Zaufali nam:

VoicePIN.com_-1